יום שני, 11 ביולי 2011

אתר "כל זכות" וסוגיית מיצוי זכויות בזיקנה

אחת הסוגיות המרכזיות בתחום קידום זכויות זקנים הינה סוגיית מיצוי הזכויות. מחקרים מצביעים על כך שבמקרים רבים הבעיה בכל הנוגע לזכויות זקנים איננה אי קיומן של הזכויות, אלא דווקא אי מימושן ומיצויין. הסיבות לכך רבות ומגוונות, אך העיקריות שבהן הן חוסר ידע, חוסר מודעות, וחוסר הכרה של הדרכים למצות אותן.
על רקע מציאות זו, חשוב שכל מי שזכויות זקנים יקרות לליבו, יכיר את ממשק האינטרנט החדש "כל זכות".
מדובר ביוזמה חשובה ביותר שבאה לתת מענה, לפחות ברמה מסויימת, לפיצול, ביזור, וריבוי  האתרים ומקורות המידע בכל הנוגע לזכויות בכלל, וזכויות זקנים בפרט.
האתר מרכז בתוכו את כל הזכויות החוקיות של זקנים - בפרט, ושל אזרחי ישראל בכלל, כל זאת באתר אחד, ובצורה פשוטה, נגישה, ובשפה פשוטה וברורה לכל.
הממשק נכון ומוצלח לא רק לאנשים מן השורה, אלא גם לאנשי מקצוע שאולי מתמחים במגזר צר של זכויות בתחום עיסוקם, אך מבקשים לדעת את מכלול הזכויות בהקשר אחרים שהם פחות מתמחים בו.
הממשק יוצר שיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים, פרטיים, וגופי מהמגזר השלישי (לרבות עמותת המשפט בשירות הזיקנה), ומאפשר קבלת תמונה כוללת, מקיפה, ועדכנית אודות זכויותיהם של זקנים בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר, ואף לתרום לו ברמת התכנים והמשוב:

2 תגובות:

הזכויות שלי אמר/ה...

אתר זכויות נוסף המכיל מידע רב:
http://www.myrights.co.il/

ארז פרלמוטר אמר/ה...

איסי שלום,

תודה על הפרגון והמלים החמות.
מעוניין להדגיש כי האתר הוא ללא כוונת רווח, כל המידע ניתן בחינם וללא פרסומות או הפניות לבעלי מקצוע שיגבו ממך תשלום בהמשך. המשך במלאכת הקודש שלך.