כל אדם בוגר חווה את חווית הפער בין ההבטחות של חברות הביטוח בעת מכירת פוליסת הביטוח, ובין הקושי לממש הבטחות אלה בשעה שבאמת צריך אותן במציאות.
פער זה נדמה שהופך להיות משמעותי הרבה יותר בכל הנוגע לפוליסות ביטוח הסיעוד הממושך הפרטיות, שם לחברת הביטוח דיקלה יש כבר "היסטוריה" של תביעות בהן תובעים שונים פירטו כיצד "דיקלה" לא עמדה בציפיותיהם.
סיפור נוסף שמצטרף להיסטוריה זו של אכזבות פורסמה בעיתון הארץ, ומתארת את הקשיים שעברה משפחה שגילתה בשלב מתקדם שאביה הסיעודי מבוטח למעשה ב"דיקלה" - ואת מסכת הקשיים ש"דיקלה" הערימה על המשפחה לאחר מכן.
להלן הקישור:
סיפור זה משתלב עם סיפורים אחרים המדגישים את הצורך להכיר היטב את תוכן הוראות הביטוח הסיעודי אותו רוכשים לקראת זיקנה, וכן את הצורך לא לוותר ולא להרים ידיים כנגד נסיונות של חברות ביטוח להימנע מלקיים את ההבטחות שנתנו בשעה שמכרו את פוליסת הביטוח.
תגובה 1:
השאלה היא מה הדרך שבה צריך לנקוט כדי להגיע לכך שדקלה פשוט תשלם את קצבת הסיעוד? יש עצה? יש מישהו שמכיר איך להתנהל מולם? אמי, חולת פרקינסון, נענתה בסירוב - בלי שהם בכלל באו לבדוק. אשמח לתגובה. תודה.
הוסף רשומת תגובה